tre dagar denna veckan ! :D wohooo..

godmorgon ska ja berätta lite om min helg nu dååå :)

fredags sov jag hos min bebbe , jätte mysigt hade viii ! :D
skulle egentligen sova hos marie då ju men allting kaosade sig så jaaao,
senså på lördagen mötte ja upp marie i stan så drog vi hem t mej  å sooov ! :D
åååh va skööönt det va på riktigt kändes som ja inte hade sovit på år eller något,
vet inte varför ja va så jävla trött men men vi sov som kungar iaf (a)
senså igår så åkte marie t bexuuuus så drog ja å mamma å käka sushi ! :D
muuuums ! så pratade vi osv osv :) allting kommer la lösa sig som det alltid gör (a)
man ska alltid se det från den ljusa sidan även fast du känner dej vilsen i mörkret finns det alltid ett litet ljus :)
seså åkte ja å träffa jimi en snabbis , senså träffade jag marrebarre ! :D
chilliiiiis juuu !
känner mej helt sönderbiten av alla dessa jävla mygg bara jag eller?
har typ fått fyra myggbätt bara inatt asså ja orkar inte :(
aja nu ska ja klä på mej å skit senså dra t skuuulan ! :)
slutar ju ändå tolv idag men pusspuss! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper du oftast dina kläder? Du har skitsnygg klädstil!!

2012-04-03 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0