jag ler för er haters.

shuleluuu,
kom precis hem, varit med johanna och marie idag,
så va vi på gården, ja som kom dom äckelbarnen dit också :)
gå & kasta er ingen skulle bry sig ändå ! :)
iaf senså har jag varit i skolan idag :)
jaaa ska man ha sin power king så ska man mariiie nielsen ! :D
har dock inget mer å säga men men!


folk som kanske undrar vad det är som har hänt kan jag förklara lite,
det är knas mellan mej och mitt kaosade "ex" ja tyvär så va jag tillsammans med det jävla fjaskot,
så på nägot jävla vänster blandade jag i han och hans kompis eller han va redan iblandan enligt mej,
men aja lyssnade dom på det neee :) iaf så nu träffar jag dom i kärra eller har gjort det två gånger,
och varje gång ska dom spela "tuffa" och hetsa och skit, jo det är ju verkligen jätte moget typ 4 killar på en fucking tjej :) fast första gången jag träffade dom efter bråket va ju dock bara tre men men, detta har bara blivit större och större, så har jag bråkat sjukt mycke med mitt "ex" så har det blivit ännu värre, så har den jävla pajasen kommit t kärra idag antagligen för att se på när han "vänner" hetsade mot mej, men själv kunde inte tönten säga ett piss för han tofflar ju dock för mycke, ja han hänger liksom bara med i svängarna, gör allt dom säger t han å göra åså :) ingen egna vilja precis men men detta va en kort beskriving eller vafan det heter.

puss


Kommentarer
Postat av: Niclas "äckelbarnet"

lilla du om någon inte kan säga ett ord irl är de fan du du går runt och säger att jag sagt att du va på g med han andra när den ända jag sagt att du sa det till var han det handla om eftersom du skrev t lucas "tofflan,pajasen,fiaskot" att du var det :)

haha lillalilla gumman du borde tagga ner nu och kunna diskutera detta med mig ist för att skriva ut de på din så kallade blogg :):):):)



puss på högra skinkan :)

2012-03-15 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0