flickan med kaosat liv & aldirg kommer ut ur det.

rubriken säger dock väldigt mycke,
men iaf vakna nyss över att min underbara mamma skriker "ut" sina äckliga känslor om mej,
tack för dina fins ord imorse mamma dom sved ska du veta..
och senså hade jag redan hört det tuuusen gånger jag vet redan va du tycker om mej..
det räcker för jag kämpar inte mer och det borde du se själv..
jag orkar inte fkn kämpa för någon som redan har sin bild om mej & är starkt besluten om att det alltid kommer vara så, men du jag tycker det är riktigt jävla sorligt att du inte ens känner din dotter.... jag har kämpat för dej men du har inte sett det..
jag har tagit emot så jävla mycke för din skull , jag trodde att du alltid skulle stanna hos mej, att aldrig göra så som pappa gjorde..
men jag insåg idag att du redan har gett upp & vänt ryggen emot mej..
jag lovar dej jag ska inte bo här hemma så länge till.. ja lovar denna gången jag ska se till att det blir som du vill nu, senså måste du inse och acceptera att jag kommer aldrig bli som mina kompisar.. kommer alltid vara jag ingen annan..
om du inte har sett det så har jag alltid stått på mina egna ben, jag har alltid fått stå upp för den jag är även fast jag har backat flera gånger, men svara påmin fkn fråga vem har stått bakom mej?
vem har kommit in t mej på kvällarna bara för att fråga hur jag mår å ge mej en kram?
om du nu verkligen hade brytt dej nu så hade du sett hur ont jag har inom mej.
iaf ska fixa mej sen dra t skolan..
funderar dock på att inte sova hemma inatt, skulle fan inte sitta fel & slippa henne ett tag.
iaf idag ska jag träffa marie, senså va ja hörde skulle det bli fint väder idag men vi bor i göteborg så man ska inte hoppas för mycke !
men vårjacka blir det iaf ,
igår så va jag med marie så träffade jag robin innan & efter marie,
iaf jag å marie va på wiesel så va vi med jimi & hans kompis som ja inte kommer ihåg namnet på förlåt..
juste senså ska ja bara ha mjukis på måndagar nu för ja kan inte gå runt med mjukis fem dagar i veckan mer asså... hahah ser ju ut som en pissluffare :o har lovar marie å bara ha mjukis på måndagar får se hur det blir ;)
iaf aja puss.





Kommentarer
Postat av: Anné-Mie

Älskling, fortsätt kämpa.

Du kommer att klara av detta, vill verkligen inte se dig må såhär, jag vet att det låter helt efterblivet och irriterande när folk säger "det blir bättre med tiden" Och man själv tänker "hållkäften, inget blir bättre med tiden" Men vännen, en vacker dag kommer du att stå där, stolt med ett fucking leende på läpparna och säga till dig själv "jag klarade det" Visst det kommer inte att vara imorgon, eller nästa vecka. Men jag lovar dig att den dagen kommer att komma. Stå upp för dig själv som du alltid har gjort, fortsätt så. Låt inte dina föräldrar förstöra mer för dig nu, jag vet att det inte varit lätt. Allt det med din pappa, och nu med din mamma. Jag vet att det pågått länge med din mamma. Och jag önskade att jag kunde få henne att inse att du också finns där, att du också har känslor och något att säga till om. Vuxna tror sig veta allt och har rätt med allting. Men så är det inte, det är störande att dom inte har insett det.. Och att du är/kommer bli som dina vänner, vad är det för bullshit? Du är den gamla goa Johanna som du alltid har varit, men hon ser ju bara negativa sidor utav dig verkar det som, alltså dina misstag. Nu menar jag inte att du har en dålig person eller så, men alla gör ju fel i livet, right? Och sånt får man ju ta. Men att säga att du kommer att bli som dina vänner, är ju helt fel.. Hon borde vakna upp, kolla vad som egentligen sker. Hur sin egen dotter må. För jag vet Johanna att du inte mår bra, och jag skulle göra vad som helst för att ändra på det.. Jag älskar dig Johanna, och jag finns alltid här och stöttar dig, genom precis allting.

Glöm aldrig det! Puss

2012-03-23 @ 10:53:29
URL: http://nattstad.se/annemiekatarina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0