suuuuummääär !

hej mina söööta saker ! :*

jag har inte bloggat under det senaste för jag har inte haft tid,
men allt går bra åså , livet är underbart kan man säga.
igår va jag med helle , joppa , chiggy , anna & några andra som jag
inte vet vad dom heter :) vi va i slottskogen & grilla.. :D
så va jag med Annè-mie innan & lollo :)
senså fick jag kvarsittning igår i 1,5 timma för jag hade attityd &
vägrade sätta mej på en annan stol -.-'
vi hade vikarie med ;o senså lyckades jag tappa min näs piercing igår :(
så typ drog jag med mej halva skogen från slottis igår :O
har massa jävla löv & skit i mitt rum men ska städa det ! (y)
idag vet jag inte vad jag ska göra, träffa någon antar jag :)
men ni får ha det gött !

btw jag älskar vääääädret ! :D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0