grattis annaaaaa !

JAG HAR EN REVBENSSKADA HAHAHAHAH

igår va jag med linnea HAHAHAHAH jävlar va kul vi hade !
vi träffade emo martina & skällde ut henne lite för hon har kallat
julia för hora, senså träffade vi frida , amanda , felicia , flex &
massa fler , så negern asså han kallar sig själv för det ,
men iaf han & meia gjorde tvär coola triicks (A)
& jag å linnea kom fram till att vi också kan göra så,
men just nu har vi en revbensskada så det går inte hahahah ! :D:D:D
ajuste så va det sån fjortisträff i stan igår med ,
så va det sånna äckliga fjortisar som skulle dansa ,
för det va typ dansuppvisning ;o
HAHAHAHAHA så drog blondinen upp sin tröja !
hahahah fan va dom skämde ut sig :O
YYYYYSSSSCH
senså typ drog jag hem & va tvääär trött !:O
 ________________________________________


sen idag så ska jag träffa anna !
grattis hon fyller fan 16 år idag ! :D
sen ska jag träffa linnea ,
jag ska bara fixa mej & sån skit :O

amen sug & svälj trevlig helg ! ♦

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0