...

förstår inte vad som händer..
jag faller & faller tillbaka..
samma plats , samma beteende...
varför varför?
va gör jag ? vad händer med mej?
kan någon svara ?
jag sviker min mamma , tommy , mina syskon..
va kommer härnäst.. mina vänner?
dom jag lever för?
helt seriöst så orkar jag inte utan mina vänner..
dom jag lever för kommer jag alltid älska..
men frågan är kommer jag bli som förr ?
kommer jag putta bort er & bara bry mej om mej själv igen?..
kommer jag bli en sån fitta igen som gråter floder..
skiter i dom som älskar en...
vill inte bli sån igen .. men jag faller tillbaka..
tänker inte sjunka så lågt igen jag lovar..
men jag faller fortfarande..
hur mycke jag än försöker så blir det bara fel..
behöver komma bort här ifrån..
till en plats då allt är perfekt..
inget bråk , inget svek ingen som blir sårad..
en plats då jag kan vara själv & inte såra andra...
ibland önskar jag... att jag fick ta mitt sista andetag...
kom bort från allting & födas om på nytt..
men samitidig så tänker jag att jag inte ska lämna dom som betyder..
dom som alltid har stöttat mej..
men jag har varit blind också...
linnea & martina har alltid funnits här för mej..
linnea du kommer verkligen alltid vara min bästavän..
du tog tillbaka mej när jag behandlade dej som skit..
kommer aldrig glömma det..
martina du stod ut när jag sket i dej & alla andra..
du stannade hos mej...
jag förstår inte..
vissa frågor har inga svar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0