vart är solen ?

jaooo,

jag tog bort det om daniel för han lever visst,
han messade mej vid 12 & ah berättade allting..
han skrämde seriöst livet ur mej..
men det löste ju sig.
hälsade på min gamla skola idag igen :)
senså träffade jag nicke , julia , robin , lukas , limus & några andra :)
så skulle robin & han andra spela in...
fyfan va tråkigt det va ! .....
hahahah senså drog vi hem t lukas & dom spela cod :)
sen drog vi t nicke :)
& jag lovar dej mina fötter är skit blöta asså!
mina skor herreguuud... dom va det värsta på länge!
igår va det fint väder , det va sol & kändes som vår,
vafan händer idag ? JO DET SNÖAR & REGNAR !
JÄVLA HOR SVERIGE !
men aja puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0