3- Mina föräldrar

vi börjar med pappa.

min pappa är 42 år & heter jimmy senor,
han är hel svensk , har sjuk humor,
han bor i en lägenhet  på hisingen typ säterigatan om ni vet vart det ligger,
han jobbar på renova fast inte för tillfället,
pappa är ju mer förståndig än mamma på vissa saker,  :)
när det gäller personligt så går jag ju till han uatn tvekan för han är en bra lyssnare,
jag och pappa brukar gå på ifk matcher tillsammans för det är som intressena vi har gemensamt,
annars gillar väll han å vara i lerum umgås med kompisar  osv :)
va ska jag mer säga ?


gammal bild på han :)


mamma

okej min mamma heter mirjam zippert & är 38 år , tror ja..
iaf hon bor i ett radhus som ligger i  utby som ligger nära partille , en hållplats från utbys pizzeria typ :)
hon kommer ifrån indien,
när mamam va liten bodde hon i skåne men sen flytta hon t göteborg tur de säger ja bara :)
ehm hon bor med mej , emma , erik & hennes man tommy zippert,
mamma jobbar på ett dagis som ligger i bergsjön någonstans
har inte så mycke mer å säga om henne heller längre :)



jag älskar er två !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0