kärlek i första ögonkastet hahah ?

hahahah jag & marie hade en riktigt vettig diskution eller hurfan det stavas innan ska ni veta :)
asså kolla här eller läs iaf, det finns inte "kärlek i första ögonkastet"
enligt våra åsikter är det rena bull shit !
vi tar ett tex om jag träffar marie för första gången å ja är kille,
jag har aldrig aldrig aldrig sett bruden förut , jag vet inte vem hon är fören hon sträcker fram sin hand och säger
" marie" och sen typ säger jag t henne jag blev kär i dej i första ögonkastet ?
asså det funkar inte så... neeeej jag orkar inte !
du blir fucking tänd över utseendet , personligheten ändrar allting !
om jag träffar världens fiiinaste kille & han har världens sämsta personlighet så ändrar min åsikt om han eller hur ? då kan inte jag sitta å påstå " ååh jag är så himla kär " hahah neeej....
men om ja träffar en ful kille som har världens fiinaste personlighet så kan man bli kär,
men det är som alla säger , " ögat faller utseendet men hjärtat faller för personligheten,
mina åsikter.

juuuste idag så vaknade jag :)
senså drack jag mitt kaaafffeee muuuums... :D sen klädde ja på mej osv osv å gick t skolan :)
sen när jag väl är där kom ja på att vi började kvart över nio idag kul kul (y)
sen efter skolan drog ja hem å drack chai teee ! :D
sen drog ja t skf väntade på marie som kom 20 min efter :)
drog å hämtade min lillebror , sen stack vi hem å track chai te å åt pepparkakor ! muuumsiiie...
sen kom mamma så drog vi ut t allum , så skulle vi träffa jonte men den elakingen dissa.
kommer inte prata med han mer dålig stil av de han gjorde men men.
sen drog vi t stan kollade på klänningar sen kiiicka ja hem hahah :D
underbar dag ju ! (y)
två dagar kvar sen piercing i tuuuungan ! :D:D:D:D:D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0