klockren.

kan inte gråta längre,
har tagit slut på tårar,
vänner föralltid men det kommer kännas sjukt,
det plågar mej att vi inte kommer sova tillsammans,
nu går vi skilda vägar även fast vi lovat varandra,
att det skulle vara du och jag en lång tid,
men utan dej brevid mej kommer livet sakna mening,
jag saknar medvind när fan ska det vända,
ska sluta att hoppas för det kommer aldrig att hända,
ta dej i kragen håll dej vaken på dagen ,
men allting går vidare men saknaden skaver,
ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig,
jag kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dej,
tack för alla fina minnen som vi delat ville mer men båten har förseglat,
spelar ingen roll nu om det är du och jag för bara du är lycklig så kommer livet sluta bra,
nu blir det till att klara sig själv a får nöja mej med att bara vara din vän,
för kärleken dog. medans lögnerna viskades , det va ärliga ord men det va ingen som lyssnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0