avsluta

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att: kärlek inte finns.
Jag lyssnar på: det mesta
Jag pratar om: massor
Jag tycker om: min säng
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän: Adrienne
Min första vän hette: vet inte
Kärlek är: skit..
När jag borstar tänderna: är det inte gott å röka dirket efter.
När jag lagar mat: luktar det bränt så brandalarmet går på (a)
Jag tänder på: killar haha
Jag är rädd för: kärleken & mörkret.
Den värsta känslan är: att ´man inte duger som man är och förändrats för en persons skull.
Den bästa känslan är: att vara riktigt kär
Jag är bäst på: att prata ! :D
Jag är sämst på: att vara tyst
Om jag va ett djur skulle jag vara: en kaatt för dom har nio liiiv ! ;D
Om jag va en insekt skulle jag vara: ingenting dom är så jävla äckliga..
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: var är ett redskap ?
Jag kommer alltid att vara: tom utan dej.
Det finaste som finns är: mamma
I sommar: ska jag  bli brun !
Sist jag grät var : för två dagarsen
Jag kan : allt bara jag vill
Jag kan inte: gråta inför folk
När jag vill tänka: tänker jag haha ?
När jag bakar: blir de gööttaaans !
Min mobiltelefon är: är det bästa jag har !
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om
Innan jag går och lägger mig : messar jag
Just nu tänker jag på: en person.
Bebisar är: små
Idag har jag sett: hur förjävlig jag ser ut haha...
Jag vill verkligen: vara brun och smaaaal ! men jobbar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0