tidsfördriv..

100 onödiga frågor,

01. Fullständigt namn:  Johanna Maria Senor
02. Ålder: 14 fyller 15 i november..
03. Vart bor du: Göteborg
04. Bor tillsammans med: Min mamma , tommy, emma , erik & min kisseee
05. Husdjur: En katt hos mamma
06. Färg på ditt hus: guult
07. När är du född: November
08. Klass: 9:2
09. Vilket år tar du studenten: vet inte hahah...
10. Något jobb: nee
11. När gick du upp i morse: vid 10
12. När ska du sova: när jag kommer hem t marie :)  
13. Duschat idag: jaafaaan ! :)
14. Kramat någon idag: nej :)
15. Pussat någon idag: nääjj :)
16. Vad har du ätit idag: en macka
17. Dagens klädsel: svarta jeans en vit tröja & underklääder :D
18. Dagens smink: ingenting för tillfället
19. Dagens sötnos: ingen aning
20. Dagens roligaste: dagen har inte börjat än men kan gissa på att det kommer bli marie ;)
21. Har du många vänner: Jag har dom jag behöver :)
22. Hur många har du kysst: jag sitter inte & räknar ;)
23. Vem kramade du senast: mariiiie
24. Vem saknar du: spelar ingen roll.
25. Hur många har varit otrogna mot dig: killar erkänner ju dock inte när dom har varit otrogna.
27. Har du pojk-/flickvän: Ja är gift med johanna
28. Vem pratade du med i telefon senast: sebbe.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: haha, ålder ? :) från någon vet inte vem..


FAVORIT:

31. Film: har ingen , skräckisar :D
32. Låt: maaassssooor !
33. Mat: macka med choklad på ! (a)
34. Dryck: bubbel vatten :D
35. Färg: har ingen :)
36. Tv-serie:  följer ingen jävla serie :o
37. Stad: Stockholm
38. Land: Sverige
39. Ämne i skolan: so
40. Tv program: Simpssons

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: honom.
42. Personen du pussade: min lillebrooor ! :)
43. Gången du spydde: spelar ingen roll.
44. Gången du grät: vet inte 
45. Pizzan du åt: äter aldrig pizza :) 
46. Gången du var i Göteborg: Nuuu
47. Gången du var i Stockholm: två årsen hahah 
48. Gången du duschade: för typ en timma sen :)
49. Gången du sov: För typ 2-3 timmar sen
50. Personen som såg dig gråta: gråter inte inför folk 
51. Svart eller vitt: båådaa ;)
52. Hund eller katt: huuund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på med vem
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel !!!
55. Pussas eller kramas: Beror oxå på med vem?
56. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Facebook :D
57. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad, hahah..
58. Big Brother eller Paradise Hotel: måste man kolla på något utav det ?
59. Har du svart hår eller blondt: mörkbruunt :)
60. Har du blåa ögon eller bruna: nästan svarta
61. Choklad eller lakrits: choklaad förfan!
62. Göteborg eller Stockholm: göteboorg !
63. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
64. Coca cola eller fanta: Cola.
65. Pizza eller kebab: inget av det..
66. Randigt eller prickigt: Randigt
67. Älska eller älskas: Båda...
68. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
69. Personer du älskar: vet inte 
70. Personer du hatar: Många.
71. Pojk-/flickvänner du haft: har förträngt dom.
72. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Har inte räknat, haha...
73. Glassar du ätit på en dag: massa...
74. Nämn en festival du vill gå på: festival?
75. Gånger du haft minnesluckor: hahah för många..
76. Gånger du varit hög: jag håller inte på med sånt.
77. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit: för många. 


VEM:

80. Vill du kyssa nu: ingen.
81. Träffade du senast: Mamma?
82. Sjöng du senast för: marie
83. Hade du senast en fb-konversation med: Johanna Nielsen
84. Spelade du tvspel med senast: vet inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: hahah..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha för många nu asså..
87. Förtjänar att dö: ingen förjtänar att dö.
88. Är söt: min kisseee
89. Vill du sova jämte inatt: sover hellre ensam.

 

VAD:
90. Gör dig glad: Min familj, mina vänner.
91. Gör dig ledsen: för mycke nu
92. Vill du helst göra nu: jag har ingen aning, det är helg va mer ska jag kräva ?
93. Önskar du att du slapp göra: Gå i skolan.
94. Vill du ha nu: en cigg..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar ! :D
96. Längtar du till: sommar
97. Tycker du om dina betyg: vill seriöst inte se dom..
98. Ångrar du i ditt liv: för mycke..
99. Är det bästa som hänt dig: mina vänner & familjen.
100. Hur mycket är klockan: 12:23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0