hahahahah

Till: Mig av min dotters killkompis
Sms: Man måste bara älska tjejerna när de luktar fisk :P
Svar: Hur menar du?

Förklaring: Jag fick det här smset men han svarade inte på mitt. Han skämdes väl. Jag förstår att han skickat fel.

HAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖR !
____________________________________________________________________________________

Till: Min äldre bror
Sms: hur fan ska jag få han att säga till innan han kommer. Han sprutar ju ner munnen varje gång.
Svar: använd tänderna och bit. Han kommer inte stoppa in den igen

Förklaring: Jag gjorde som min bror sa fast det var ett felsms. Han ville inta ha avsugning mer. Dock skämdes jag för min bror.

HAHAHAHAH HERREGUUUUD...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0