låt mej förklara lite.

Vissa undrar varför jag ska ha bloggpaus på facebook och sånt,
jo det är för det första att jag orkar inte blogga för det är för mycke nu.
allt & ingenting har liksom kommit på en gång.
så vet inte liksom va jag ska göra,
har ni någonsing typ vetat fast varit rädd för sanningen att man inte har någonstans å ta vägen?
eller ha någonting som man kallar sitt "hem" tror det förklarar en hel del,
senså är det myckemyckemycke mer & det är inte så jävla lätt och vara "stark" hela tiden det funkar inte.
jag är som en vilsen själ vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra jag förstår ingenting längre helt enkelt..
känner mej som ett stort jävla frågetecken som inte vet vart hon ska helt jävla
lost .
senså ska jag fixa blogg desingen också eller inte jag utan en kompis vi får se när hon har tid.
men uppdateringar kommer efter min lilla bloggpaus pusspuss


btw eeehm asså alla som spammar mej på sms å typ blir sura för jag frågar "vem? "
chillibiiiiiing där asså för ja har en annan mobil nu för min förra spåra uuuur och nu vet ja inte  vart den e heller..
har nog tappat den men den funkar ändå så inte så skitsamma..
men aja sla få en ny mobil snart men ta det lugnt iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0