1 månad.

1 månad idag med världens finaste älskling!
mina känslor växer bara mer och mer för varje dag som går för denna killen,
än idag blir jag nervös i vissa lägen när jag är med honom, men han är bokstavligt världens bästa!
du får mej att le och må bra, är så sjukt lycklig när jag är med dej,
förstår inte hur du kan stå ut med mitt humör ibland men ja försöker att behärska mej,
men hjärtat jag är så glad över att jag har dej vid min sida!
1 månad folk tycker inte att det är speciellt länge,
det är de kanske inte, men det har gått så otroligt fort,
känns som det va igår när vi stog på det berget kolla ut över göteborg,
så kollade du mej i ögonen och berättade hur  vacker och fina ögon jag har,
hjärtat bokstavligt talat jag dog!
folk ser dej som en oseriös kille, men om man kollar riktigt ordenltigt , så ser man vilken underbar och fin kille du är!
visst du har dina stunder, men du menar det du säger, du står för det du gör och säger och jag litar verkligen på dej, du har fått mej tro att kärlek utan gränser finns ostress!
att bara man vill så kan man, bara men tror så går allting bra!
vi har redan haft våra små tjafs och småbråk men älskling du är det bästa som har hänt mej!
du är en sån underbar kille, och när våra stunder kommer som dom oftast gör så smälter jag,
älskar att va i din famn och bara va liksom, att få somna och vakna brevid dej,
älskar när du håller om mej och kysser mej får rysningar bara jag tänker på det,
jag tror på riktigt att jag aldrig har träffat en kille som du har sånt stort hjärta!
som bryr sig så mycke om hur hans nära och kära mår, du förtjänar det bästa hjärtat!
världens finaste och underbaraste pojkvän!
puss på dej mitt hjärta, ,efter 1 månad älskling jag älskar dej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0