asså du fucking äcklar mej.

sitter & ska klä på mej snart fixar mej till skolan,
helgen kommer bli underbar,
ska vara med min marie & tro mej  jag har saknat henne sjukt mycke...
iaf ..
men vi hörs nån gång ibland puss

_____________________

senså måste ja bara få ut mej dehär!
asså du fucking äcklar mej fafttar du?!?!?!?
jag är inte dum jag är inte blind jag ser & jag vet !
jag va fucking tvungen å gå från skolan igår för ja fucking bröt ihop
& det är ditt fel att tårarna kan komma från ingenstans!
att ja kan stänga av dom jag älskar & vet du hur mycke jag hatar det? :O
jag vill kunna hålla dom näära dom jag älskar men du har gjort så ja gör det på ett annat sett,
jag vågar inte lita på för många,
jag är räddför att förlora folk för det gör så jävla ont
& det smärtan vill jag inte ha igen fast ja kommer få den tuuuusen gånger jag vet !
men du har fått mej bli rädd för så jävla mycke,
lyssna på orden du får utav mej nu ?
kom tillbaka när du har löst dina problem , när du har sökt hjälp,
jag är inte din physkolog jag är din dotter,
en sista önskan, jag vill vara den lilla flickan som inte visste något utav dehär,
jag vet för mycke om dej om du inte gör något snart är du förlorad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0