börjar lite smått.

ja kommer börja blogga lite smått nu igen kände förut att jag inte hade tid med det & att jag inte orkade för ja hade så jävla mycke å tänka på men men.
men under det senaste har jag varit med marie & johanna,
igår va en kompis hemma hos mej å fixade min dator , behöver ja säga mer än att man älskade livet helt plötsligt, som en sånhääära ängel från ovan som bara kommer å gör min dator friiisk ! :D
taaack än en gååång ! :D
iaf ehhhm... har inte så mycke å säga dock,
idag har jag varit i skolan, vi skulle t en jude kyrka men ja som är så jävla tjock av mej trodde att ja skulle hinna med kiosken men neee... så gick det inte till missade skiten,
iaf senså träffade jag min fina älskling idag också inte pytteliiiten stund men den stunden gjorde hela min dag tro mej! sån sjukt underbar & fin kille som verkligen förtjänar det bästa som gud kan ge jag menar det, om jag bara kunde så skulle ja kunna ge han hela världen , jag kommer alltid finns för dej hur vindarna än vänder kommer alltid stå vid din sida hjärtat.
senså har jag haft skolmöte idag, det gick la bra men skolan går åt helvete rent ut sagt.
senså har jag varit med marie & johanna idag & solaaaaat ! chilliiiipliiing ju! :D
men ja uppdaterar när jag orkar & har tid,

pusss ! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0