call me attention whore I do not care..

alla din lögner & allt som du har sagt,
ska ja vara ärlig ja gråter dag som natt,
du förstår inte alls hur mycke du föstör mej,
du säger att du älska mej men snälla kan du höra mej,
höra när ja ropar att du alltid ska stanna,
höra när ja skriker att jag älskar dej & mamma,
någon dag kommer ja inte orka mer,
ja kommer inte orka stå på mina egna ben,
för alla din ord äter upp mej inifrån,
alla din lögner krossar mej totalt,
jag tänker på dej hela tiden ,
& jag undrar hur du mår,
men du måste förstå att allt förstördes när du sa hejdå,
du lämnade mej när ja behövde dej som mest,
du lämnade mej & vände bara ryggen,
ja vet hur du mår ja vet va du gör,
så sluta bara mytta för ja är inte döv,
alal våra jävla bråk & allt som vi har sagt,
jag kan inte kalla dej det som du villa höra,
än idag kan ja bara sitta & gråta,
jag gråter & gråter men jag kan inte förlåt,
alla våra jävla minnen allt som vi har gjort,
ja va din lilla flicka och jag älskar dej ju stort,
när vi gick där på ängen och jag plocka mina blommor,
när vi alltid gick till planen för vi skulle spela fotboll,
men mitt liv just nu du har ju fan noll koll,
om du skulle se & veta hur jag mår,
skulle du sett att ja ett stort hål,
en jävla smärta som jag aldrig blir av med,
så snälla kan du sluta & göra det du gör,
kan du se dina fel & brister du bara förstör,
du va ju min gud han jag såg upp till,
varje gång ja grät så va det i din famn,
inget är som förr för jag ha stängt min dörr,
nyckeln till den hade du men den är försötd,
all min jävla tillit som jag hade om dej den har försvunnit precis som vinden,
har så mycke merå säga men du kommer aldirg förstå ,
vårat ljus har slocknat så varsegod...
jag älskar dej så mycke och det kommer jag alltid å göra,
men detta är inte bra för mej så hoppas att du svarar ,
du kan inte säga förlåt & bara gör om allt,
om du lämnar mej & världen så följer jag med
jag kommer alltid älska dej men jag orkar inte gråta mer för dej...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0