här har man skojjiiit...

.Tänker du att/på:
Allt löser sig med tiden?: ah
nån speciell?: ah
ifall, vem?: min underbara lucas som också är min hemmafruuu :D
ett liv efter döden?: ja vill helst ligga å röttna så vet inte :o
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift?: hahah nej
Tiden läker alla sår?: njaaaa inte alla kanske
Pengar är lycka?: inte bara pengar
Utseendet är allt?: nope :)

Vad:
Är din favoritsport?: jag hatar sporter
Är din favoritmat?: allt typ
Har du för jeansstorlek?: 27
Har du för tröjstorlek?: s
Har du för skostorlek? 38
Är ditt livsmotto?: ta din dag som om den vore den sista.
Har du för betyg?: vill jag inte säga..
Gör du just nu?: är med marie :D
Gjorde du igår?: va med marie :D
Har du för underkläder på dig just nu?: trosor :)
Ligger till vänster om dig?: ingenting :)

Utseende:
Längd?: 1.63 typ
Vikt?: 53 
Hårfärg?: brunt
Hårlängd?: vet inte
Klädstil?: gott & blandat :)
Har du höfter?: njaa
Små fötter?: ganska tror jag?
Piercing?: tungan & öronen
Tatuering?: ne men vill
Ögonfärg?: nästan svarta

Senaste:
Personen du kysste?: Lucas
Personen du kramade?: Marie
Personen du tänkte på?: mickis 
Personen som sov i din säng?: vet inte hahaha ja hatar å sova hemma så sover hos alla andra
Personen du hade sex med?: inte svårt å gissa eller ? :)
Personen du skrev med på msn?: tagit bort den skiten
Personen du var med?: marie :D
Djuret du köpte?: eeeh vet inte
Maten du åt?: kladdkaka :D
Fyllan?: typ två veckorsen
Gången du spydde?: längesen :)

Har:
Du suttit i fängelse?: nejj 
Du åkt ambulans?: när ja va liten :)
Du kysst någon den senaste månaden?:aaaah
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: aaah 
Du svimmat?: jooo 
Druckit alkohol?: ja
Delat säng med någon av de motsatta könet?: jaaa jag tror det iaf..
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?:  ja
Delat säng med någon av samma kön?: ja
Fått IG i betyg?: IG är bara mitt förnamn..
Fått MVG i betyg?: hahah inte än (a) 
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: bara av johan den jäveln...
Blivit polisanmäld?: vet inte
Nakenbilder på dig själv på datorn?: nejj 
Du sjungt i duschen?: gör alltid det
Stått på en scen och uppträtt?: mm...
Spelat in en film?: hahah aaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0