jag har allt man kan önska sig.

ja kom på en grejj ,
jag är ett underbart liv ändå!
även fast massa problem kommer å går så har jag alltid min familj,
mina småsykson som är heeeelt underbara & min mamma som jag är så jävla stolt över !
& tommy som har stått ut med mej sen ja va fyra eller något nuuu ! :o
dom har aldrig gett upp med mej & det får mej bli så sjukt stolt över dom!
för dom äär själv så jävla starka!
fan vad jag älskar er!
senså har jag världens finaste vänner & finaste pojkvän !
marie du har alltid funnits här för mej alltid !
och jag kan åka hem ifrån & vara hur ledsen som helst,
men när ja ser dej hahaha jag lyser upp vi har så sjukt kul !
& vi har så jävla många minnen ! är så jävla glad att jag har dej vännen !
jag älskar dej gumman !
lucas världens finaste pojkvän är du !
jag skojjar inte du har en sjuk humor & är en sån sjukt go kille !
helt underbar är du , du finns alltid här för mej & jag är så sjukt glad att ja har dej!
jag älskar dej hjärtat!.
senså har jag en underbar storasyster hon förstår mej precis!
jag älskar dej nathalie
går inte att förklara med ord.
___________________________________________________________________

iaf försov mej...
fixa mej snabbt sen skolan puss!
juste senså blir det marie idag,
ska leta efter partyyyy också hahaha...
nemen vi får se va som händer peeec ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0