luffare ? jaaoo...

kom precis hem, har varit med johanna idag & varit i skolan ,
eeehm... vi fikade med therese & fia idag ,
senså drog vi t gården å luffa där igeeeeeeen, inte för vi va där så länge men men hände massa shit,
har dock inget å säga idag heller,
torsdag imorn gött som fan ! senså är det bara en dag kvar på veckan !
längtar som fan efter sommarlovet orkar inte skolan,
någon här har sneat på livet totalt & yeppp det är ja de..
johanna maria senor skoj va?
fuck heller, neee nu ska ja duscha & lägga mej i sängen,
ska inte sura via bloggskiten nu, är inte på humör alls,

senså en annan sak alla jävla fittor asså kan ni inte bara hålla eran jävla käft stängd?
jag är så jävla trött på höra erat jävlat skitsnack & bull om mej hela jävla tiden,
n vet inte ett jävla piss om mej & mitt liv eller hur?
bara för ni inte kan sstå på era egna jävla ben , inte vågar stå för den ni fucking är,
säga va ni tycker & tänker, helt seriöst ni är bara så jävla pinsamma !
okey, klart som fan att jag kan vara omogen, vara för ärlig osv osv,
men om ni stör er på det så kan ni bara dra åt helvete,
jag vill inte höra ett enda jävla ord om mej , mitt liv, min familj , vänner eller "kärleksliv" som ni kallar det för ni evt inte ens va ni snackar om så håll käften & kasta er i närmsta vägg äckliga horungar.


hör la av mej imorn puss




stökigt rum ja har jo tack jag vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0