marie min andra halva.

det spelar ingen roll vad det än gäller eller vad som än har hänt hon finns för mej,
om jag gråter & ser hurdåligt jag mår så kramar du om mej,
ja behöver inte säga något du känner mej så väl så du ser hur dåligt jag mår,
och jag älskar dej så stort gumman !
du ska veta att jag finns alltid för dej vad som än händer,
en otroligt fin vän är du & jag tackar gud för att du stannar,
utan dej undrar jag helt seriöst vart jag hade varit idag tack älskling, 
tack för allt jag älskar dej !

____________________________________________________________________

just nu är jag med mina tjejoor,
marie & mickis :D
dom är ute å röker sega som dom är...
ja lyssnar på "love story" :D:D:D:D:D:D

men idag ska vi t bergsjön  !:)
peppaaaad ! :D

pussss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0