när ska detta ta ett fucking stopp.

ligger i sängen är helt död...
iaf dom senaste dagarna har jag varit med johanna,
vi har varit i kärra & luffat inget liv hahah !
iaf , idag så drog ja dock inte till skolan men ska imorn det lovar jag  !
och resten av veckan men det är massa jävla skit som bara snörrar i huve på mej nu..
men men, iaf så tog ja en cigg med "lill" jimi i morse :) hahah tvär lång är killen ju :)
så jävla go va ! sensååkte ja t johanna så drog vi t min gamla skola,
hälsade på några där senså typ drog vi t kärra :)
träffade folk där :)
har inte träffat marie men vi har inte kunnat, skulel träffat henne idag men hon mådde inte så bra
folk som undrar om vi bråkar eller inte är vänner längre ?
jo vi är visst vänner & nej vi bråkar inte :)
älskar fortfarande min lilla flicka & kommer alltid å göra !
kommer aldrig lämna henne fuck heller !
jag har inte så mycke å säga för allt känns kaos ,
inte är som det ska vara i mitt liv nu så.
senså lucas om du läser detta ?
jag älskar dej över hela mitt hjärta.
men ska sova nu godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0