du kan inte ljuga för mej jag känner dej allt för väl.

yaaaaao ja fixar mej sensåå ska ja åka t skolan !
ja försov mej idag inte bra asså...
senså ska ja ta hem matte , so , svenskan & engelskan idag å plugga lite under veckan ! :)
så duktig som ja håller på å bli,
ne men mamma jag ska göra dej stolt en vacker dag jag lovar dej !
nån dag så kommer ja få ett bra jobb & ja ska få upp mina betyg,
jag ska komma hem i tid & sköta mej som du vill,
jag ska krama dej när ja ser att något är fel,
ja ska behandla dej som jag gjorde innan jag drog hit massa problem,
mamma jag älskar dej det spelar ingen roll vad som än händer jag kommer alltid älska dej.

ja ska kämpa nu asså !
iaf idag ska ja träffa marie också ! :)
senså igår va ja med marie så va vi hemma hos mej en stund senså drog vi ut t stan ,
så spelade vi på gamestop eller vafan det heter hahaah !
senså drack vi powerking ! (y) muuums !
men puusss !




ett år gammal bild på mej & sockerpullan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0