förvirrad..

sitter hos marie :)
hon målar å ja är inne på fäääjjaaan broshan :)
ingen jävla aning va vi ska göra om ja ska vara helt ärlig,
hon koncenterar sig på en kapten röd låt så ska hon skriva någon jävla text eller något aja :)
jag funderar på va ja ska göra ?
massa jävla saker jag måste tänka på asså orkar inte..
är helt jävla förvirrad jag skojjar inte...
idaaaaag idaaag har jag varit hos therese , sofia å dom :)
vi gjorde typ ingenting hahah..
senså träffa ja marie & mickis i stan,
jag såg bokstavligt talat ut som hej kom & hjälp mej :)
så drog vi hem t marie , på vägen va det två små emofjortisar som kolla snett på oss :)
jävla bitches men hahaha men fula va dom iaf,
senså när vi väl hoppar av så stod det några å skrek " är det tynnered johanna"
marie säger " ah det är hon" fiiifaaaan ingen jävla aning om vilka det va ju ! :O
tack så mycke marie nielsen ! jag älskar dej med :)


jag måste släppa dej
jag måste låta dej gå
det är inte lätt när du hittar någon annan du älskar
& jag måste se på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0