halo eller skolan ?

jag har märkt att ja har blivit världens jävla spelnööörd ! :o
och det är fan inte okey :o
iaf funderar på att antingen gå t skolan eller spela halo ?
halo är verkligen skiiit kul hahah ja skojjar inte !
ja ska bli kuuuung på det ;)
hahahah.... aja det löser la sig...
iaf har precis fixat mej, känner mej jätte mysig nu med halsduk & grejjer ! (y)
senså så ska ja träffa marie & joacim idag :)
skojjiiigt riktigt roliga människor faktiskt !
igåår så va ja med dom då så va vi hemma hos marie & typ flumma sönder,
fyfan va roligt vi hade det ! & ja med mina spydiga kommentarer,
hahah va jätte elaaak mot marie men ja vet att hon älskar mej ändåå (a)
senså sitter ja å lyssnar på massa jävla depp musik ja vete fan varför ;o
ska snart stänga av datorn & ta på mej myyysiga strumpor :D
hihihihi !
iaf puss haaajjj!!

btw jag har nya flätor som ni kanske seeer :D


Kommentarer
Postat av: http://www.facebook.com/profile.php?id=1108137425

haha ofta du spelar Halo? :P min pojkvän är värsta nörden på det :D och jag spelar med ibland xD haha <3

2012-01-31 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0