kan dock inte säga att jag älskar mitt liv just nu!

underbart...
sov hos marie idag fixade mej som vanligt :)
senså träffade jag älsklingen va med han en stund senså drog ja hem t pappa & skulle packa..
när ja kom hem va kl typ halv tolv för den jävla bussen kom aldrig när ja va på backaplan & väntade..
så tog spårvagnen , på spårvagnen sitter det en jävla 30 åring & håller på å jobbar sig..
så iggar jag honom , sensån gick ja av på eketrä :) va ser ja bakom mej ? jo den äckliga gubben fiiifan va ja hatar sånt, ja lyssnar på musik & så stannar han mej å säger " hej vill att du ska bli min kan ja få ditt nummer" jag säger nej och går vidare så hoppar han på spårvagnen på biskop fattar ni hur fult dedäär va ? :O
senså kommer typ 16 bussen på dirren när jag kommer upp t bussarna, ja drar hem å packar så är massa jävla kläder borta & jag får inte in alla kläderna i väskan åå då är den jävla kl halv tolv, sen kl tolkv ska ja dra hem t mamma , sitter i centralen & väntar en timma å mer på 59:an senså bär ja på en skeeeet tung väska också , så ska ja duscha nu när kl är 2 :) skit kul .....

är tvär seg också pusss !



världens finaste & bästa !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0