saknar det förflutna men är glad att jag är här idag & inte där ja va förut.

TEST
visste ni...
att jag vill ha - sommar

att min senaste kyss - här om dagen :)
att jag lyssnar mest på - marie
att jag pratar - för mycke haha
att jag inte gillar - skitsnack
att jag avskyr när folk pratar - om det dom inte vet någonting om
att kärlek - är underbart sometimes som nu tex 
att jag gillar att - njuta av livet
att jag alltid kommer att - vara mej själv
att sist jag grät var - eehm här om dagen
att min mobiltelefon är - aldrig hela efter en månad ;)
att när jag vaknar på morgonen - vill ja bara somna om ? :)
att innan jag går och lägger mig - smsar ja bruuushan ! ;)
att idag har jag- druckit o'boy :D
att jag just nu tänker på- lucas (:
att i kväll ska jag - sova :)
att i morgon kommer jag - t skolan haha
att jag hoppas - att ja kommer få upp mina betyg

Har du...
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? min lillebror :')
Vem pussade dig senast? marie :)
Vem ringde dig senast? "sockervadd" hahah alltså marie ;)
Vem ringde du senast? "älskling" lucas :)
Vem var hemma hos dig senast?- hahha mariiie :)
Vem var du hemma hos senast? lucas tror jag :)
Har du pratat med någon idag? mamma :)
Har du gråtit idag? noope :)
Har du skrattat idag? - nej inte än haha (a)

Att jag?

Är singel? - nej
Svär ofta? - aauu
Sjunger i duschen? - haha alltid (a)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - varför inte ? :)
Skrattar åt dina egna skämt? - hahahah ah tyvär
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - utan tvekan !

Att jag har?

Piercingar? - Öronen & tungan
Syskon? - Storasyster , lillebror & lillasyster
Jobb? - neee :)
För många vänner? - nej jag har dom jag behöver :)
Rymt hemifrån? - ah
Bra självförtroende? - Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Somnat i skolan? - Ja
Tappat bort mig i min hemstad? - haha ah
Sett en fallande stjärna och önskat? - inte va ja kommer ihåg
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ah
Smugit ut utan lov? - ah 
En hemlighet som ingen annan vet? - nej :)
Sovit en hel dag? - ah
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - Nej haha
Blivit generad inför folk? - haha ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ah
Ätit musslor? - Ja haha
Varit på en festival? - Nej
Blivit kallad player? - ja
Färgat ditt hår svart? - ah

Vad?

Längtar du till mest just nu? - Sommar
Ska du göra i helgen? - vara med marie hahah (a)
Har du för kläder på dig? - rosa mjukis min sovtröja & trosor haha fint ! :)
Gjorde du igår? - Skola, va med marie & träffade massa föölk
Ska du göra på nyår?- ja har ingen jävla aning det va nyss nyår
Åt du senast? - köttbullar & potatis hahah (a) 
Har du för mobil? - Xperia sket dålig skojjar inte...
Vad köpte du senast? - comviq saken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0