ska nana snaaart !

jag skojar inte det ska bli den bästa stunden i hela mitt jävla liv när jag får lägga mej i min goa säääng & soooova !
iaf idag så träffade jag ju marie :) mötte henne så drog vi hem t mej hon drack te & ja kaffe :)
muuumsss ! iaf senså typ satt/låg vi i soffan & ja somna några gånger så jävla skönt !
senså fixade vi oss å åkte t stan & träffa robin å hans kompis :)
senså träffade vi gustav, sebbe & några fler, goa gubbar där asså hahah ! :D
senså typ innan det träffade vi johanna & niclas av en slump typ :)
sensåååå nää skoja bara hahah torr humor men men,
kollade om det fanns något mumsigt i kylskååpet men neee det gjorde det inte...
ska gå lägga mej snart för annars kommer ja inte komma upp imorn t skolan det blir inte nice ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0