saknar min älskling...

så tråkiiiiiga ni har blivit !

nu har jag städat , ska bara plocka upp det siista,
senså har jag duschat men inte pluggat...
uatn ja skypa med daniello & ja svääär på gud han är sjuk på riktigt !
hahahah ja skojjar inte! så jävla goooo är han !
ja är så jävla trött så ja dör snart men måste fan göra massa skit innan ja ska sova...
fuck my life säger jag bara !
tror mamma på riktigt att ja ska städa, plugga , duscha & fixa massa skit innan ja ska somna
& komma upp i tid t skolan?
ne bli fan inte förvånade om ja försover mej asså...
justeeee karla fixade mina ögonbryn igår så nu ser ja inte lika förjävlig ut längre hahahah :D :D :D
men detta blir mitt godnatt & sov gott inlägg!

btttwwww är trött på alla jävla äckliga killar som ska hålla på!
håll eran jävla käft stängd nu för jag orkar inte.

pussispussiiis tuttifruttiiiisss!



är det normalt & gråta för man saknar sitt hår?... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0