Grattis min underbara !

Idag är det inte vilken dag som helst,
utan min fina underbara bästavän fyller 16!
och om du bara insåg hur mycke du betyder för mej ,
du kommer aldrig förstå det älskling för  du har stöttat mej så sjukt mycke!
du har alltid stått vid min sida och funnits här för mej,
du sprider glädje och du får mej alltid vara glad,
kan inte räkna alla gånger du har stått och tröstat mej,
alla minnen vi har det är helt sjukt !
jag hoppas du får en underbar dag och att din dag blir lyckad!
ett stort grattis till dej min fina vän jag älskar dej för alltid!
 
 
en gammal bild som väcker minnen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hände med dina vänner addie och marie ? Du skriver inte mycket om dem längre.

2012-07-10 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0