after rain comes sun, after the tears, the laughter

haha godmoooorgon! ni trodde det skulle komma naaken bilder va? ;)
neeeee det tror jag inte hahaha (a) kuuuungliiig jag är!
skulle aldrig lägga ut såna bilder på internet det är ju det dummaste man kan göra ;)
aja nyvaken & en jävligt sur tjej här då (y)
iaf lyssnar på musik ska fixa mej :)
inget jävla se fin utan idag, för idag pallar jag fan inte bry mej..
inte än så länge får se sen också ,
men hur som helst , idag är det torsdag ! :)
JAG SKA TILL SKOLAN IDAG !
det är liksom ett måste , ska osv osv ! :)
efter skolan jag träffa marrebarre :)
senså har jag ett svar till alla på facebook som undrar hur dte går med "Kärleken"
asså jag är rätt så trött på den och killar för den delen :)
så jag kommer nog vara singel ett jävla bra tag,
ska jag skaffa kille ska jag lära känna personen innan osv :)
tänker inte gå så jävla fort fram.
hur som helst :) helg snart också ju ! :D
va händer i helgen då? själv då så vet man inte riktigt än :)
vi får laa se vad som händer ;)
eller jo vi vet men vi är inte 100% på det ;)
alltså ja å marräääbarreee hahaah !:D

btw jag längtar så jävla mycke till sommarlovet..
marie kaaaaanske fast jag tror det blir av dock !
följa med mej t kroooatien  ! :D :D :D
aja pusspuss!




långt å fint hårt jga hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0