det va jag inte du...

trodde jag gjorde rätt men jag gjorde fel,
känner mej tom det är du som gör mej hel,
vill ha dej vid min sida vill vara i din famn,
jag borde aldrig släppt din hand och sagt ehjdå,
borde aldrig vänt ryggen mot dej å forsatt gå,
jag älskar bara dej bara dej & ingen annan,
du fick mej att skratta & tänka på annat,
jag va stolt över dej & att du va min,
men det fuckade jag totalt..
jag vill vara din igen & veta att jag har världens finaste...
vill krama & pussa dej & känna din närhet..
jag saknar dej redan & tårarna rinner...
älskling snälla förlåt ge oss en chans till..
jag ska bevisa vem jag är och inte den du tror att jag är..
du vet att jag älskar dej annars hade jag aldrig varit som jag är nu..
jag hade blundat gått & lagt mej utan problem..
förlåt snälla förlåt...
kom tillbaka jag ber dej..
jag förklarade till dej varför jajg gjorde som jag gjorde..
men borde inte lämnat dej utan tagit det med dej ist..
men det kändes inte som jag betydde något men jag vet att jag gjorde det..
jag älskar dej & har alltid gjort det...
förlåt.. snälla kom tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0