för tidigt för mej..

godmorgon jag är så jävla trött så jag känner mej döened...
iaf.. jag ska duscha om fem min typ senså ska ja fixa mej,
senså ska jag äka in t stan å möta upp wissam så ska vi hem t mej jag ska bara lämna liter saker å byta om senså ska vi dra igen så ska han på träning å jag ska vidare till torslanda,
mjuuuukis blir det idag ! :D
så jaaaao !
igår så va jag med marie så träffade vi felix å några , så spelade dom fotboll så drov vi vidare till donken sen :)
senså drog alla hem tror jag, iaf jag å marie :)
så käkade vi senså gick ja å la mej vid två eller något , hahahah jag går å lägger mej så jävla tidigt nu för tiden asså så det är ju sjuukt :O
amen ska duscha nu pusspuss ! <3

ni får fina sommarbilder längtar som fan t sommaren å tror inte att jag är ensam om det ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0