helgen ?

godmorgon,
ska fixa mej sen dra t skolan ! :)
hahah det är ju skiiit naaaajs väder nu men i morse så hagla det ;O
åjäävlar vilket konstigt land vi bor i men men :)
eeeehm  idag vet jag faktiskt inte va jag ska göra :)
vi får la se vad som händer yaaaou ,
men aja, i helgen,
i fredags så va jag och marie i stenungsund :) såå träffade vi liiiinn !
min älskade barndomsvän, hahah inte första gången men festar med den lilla pinglan nu :)
å inte lite dragen va hon, fyfan va jag saknar henne så jävla gooo !
hahaha nämen vi hade kuul ändå ! :) alltid roligt och festa utanför göteborg,
träffar ju nytt folk å shit ! massa jävla random folk där ju !
men alla va ju jätte gooaaa det är dom alltid i stenungsund har jag å marie märkt haha !:D
det va laa okeyyy antar jag :)
senså lördag skulle vi t mölndal med det blev inget för tobbes mobil hade dött :)
men vi drog och och va med mojmoj ist,
jag däcka typ halv 1 ;)
så fick dom klara sig själva hahah nämen jag skämde dock ut mej lite då..
senså söndag så fixade jag lite saker senså drog ja å marie t kärra :)
har sovit hos min bebbe hela helgen ! :D
aja pusss !

btw... ja har bränt mej på tungan för vi käka soppa i lördags tvääär go va den!
men jag tog i för mycke i käften när det va så varmt så ja brände mej.. hahahah har ju förfan fortfarande oooont ! :(

aja puuuusssss ! :D:D:D:D





Kommentarer
Postat av: Mr'Knaz

Hahaha fan va kul det var fan va vi skrattade =D HAHAHA

2012-03-19 @ 09:13:35
URL: http://mrkstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0