hihihihi ;$$$ jag är inte normal..

eeehm hejsansvejsan,
idag har jag inte gjort ett piss typ, träffat jimi ! :)
gått runt å känt mej som världen jävla vårflicka hahahah!
nämen fick mina skor idag också så jävla naaaaajs!
ser dock ut som fjortisdojer eftersom det är rosa converse ! :D
hahahah så jävla naaaajs va ! jag tycker inte dom är fjortis någonstans utan bara fett najs !
ja orkar inte gå runt med vita som alla andra ska ju vara  lite färg glaad :$$$ jääättte fina är dom iaf !
hahaha neee nu orkar inte ja med mej själv igen...
men nu ska ja duscha åsånt pusspuss !

btw imorn ska jag gå t den jävla skolan! kan inte hålla på såhär mer pusssss!



dooom blev det ! :$$$ jäättte fina juu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0