i don't give a fuck.

godmorgon,
ätiti frukost eller ah en riskaka haha...
iaf jag ska fixa mej å åka t skolan :)
senså ska jag träffa marie så ska vi hem t henne & fixa oss,
senså ska vi uuuuuut ! :)
gött som fan ! är så glad idag vet inte varför allt känns så bra!
eller inte allt eller så men ska ju vara med min tjaaaajjj ! :D
iaf ska sova hos marie heeeela helgen slipper jag "familjen" i två dagar :)
senså på lördar blir det uuuuuut också ! :)
vi är tillbaka, hahahah nämen jag jiddra vadå tillbaka ? vi har aldrig försvunnit ;)

senså igår så va jag med marie :)
så träffaade vi bengtsson och harbeck senså drog vi t gåården ! :)
så aaaaaup dom va där igen hahahah! humor asså ! :)
riktigt jävla mogna killar jag skojjar inte, beteer sig som dom vore typ 8 år :)
men det är skojj! aja senså drog vi hem :)
aja pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0