jag gjorde allt för dej men fick inte ett skit tillbaks.

lyssnar på musik & jaaaao det är slut mellan mej och lucas.
det funkade inte så som det va nu & det blev inte förändring så vafan ska ja göra?
klart jag är ledsen & ångrar det som ni ser på förra inlägget & va jag har skrivit t killen,
men det blir bäst såhär, om han har dom åsikterna och bilden om mej som han har nu så vafan ska jag göra?
det vainte jag som gjorde fel det va han,
senså är det bättre och vara ledsen utan honom för något jag har gjort än att vara ledsen när vi är tillsammans för något han gör hela tiden right ?
iaf ska fixa mej åså nu senså dra å träffa johanna,
skolan blir det imorn lovar jag er !
under det senaste har jag varit med johanna, bengtsson och alla dom,
senså träffa ja mariiie igååår :D my sunshine ! :D :D :D :D
pusss !




 har jag dej marie så behöver jag ingen jävla pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har letat efter en sån topp du har på första bilden , vart köper man dem ? :)

2012-03-05 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0