jag saknar inte dej jag saknar bara stunderna.

ja jag försov mej idag..
mamma ska tydligen inte väcka mej någon mer och jag vaknar inte av mitt alarm..
asså helvete också !...
iaf jag ska fixa mej, sätta på musik lipper ja höra dom städa.. jo vi har såna som städar vårat hus typ så aaah...
men hur som helst, ska försöka hinna t skolan :)
senså efter kolan ska jag möta marrebarre på torget så ska vi dra hem t henne å fixa oss osv :)
det är ju ändå fin fredaaag ! ;) då måste man va lite naaajs ! (a)
iaaaf haaha igår när jag länka min blogg på facebook så skrev jag "naaken bilder .. ;$" haha asså fyfan va kul...
hur många som helst kollade igår ju.. lite smart måste man ändå få vara (a)
aja jag har kommit på en grej när det gäller "kärlek"
jag saknar inte att ha själva pojkvän, men däremot saknar jag känslan när man verkligen tycker om någon asså riktigt jävla mycke och typ är fortfarande nervös när man ska kyssa honom, när man ska ligga i hans famn på nätterna och vakna brevid honom när han säger "godomorgon älskling"å typ någon som håller om en när man är uppröd och säger att allt kommer bli bra, eller när man skojbråkar med honom och när han kan typ ta min hand och säga "johanna jag älskar dej" asså bara såna småsaker betyder ju så sjukt mycke det vet varenda tjej om det saknar jag...
men däremot så är det så jävla gött å vara singel för man behöver inte vara orolig att sin pojkvän ska vara otrogen eller typ sur osv osv eller rädd att man ska förlora honom för dom känslorna är fan inte najs å ha asså..
neee... jag orkar inte med det kaoset det blir så jävla kaosat när man/jag har kille tycker jag.

men hur som helst nu måste faktiskt jag fixa mej så ni får ha det så bra pusspuss ! <3

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0