lite saker som jag undrar.

jag förstår mej inte på oss "ungdommar"
okej jag ska ju egentligen inte säga något men ändå haha.
asså jag förstår inte varför vi har pojkvän/flickvän för hur länge håller det egentligen?
senså när det väl tar slut blir det ju förfan kaosat senså går allting åt helvete,
å vissa människor "orkar inte livet mer" men herregud kom igen..
det är inte hela världen om det tar slut, okey om man har spenderat lång tid tillsammans :)
senså är det uppanbart att man bli ledsen eller arg när det tar slut mellan en & sin pojkvän/flickvän,
men jag förstår fortfarande inte varför vi har det,
det slutar alltid med att man blir sårad i slutändan eller att man själv har sårat så man ångrar sig
men tycker fortfarande att det är fett onödigt.
jag är hellre singel än att bli sårad om & om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0