måååndag fifaaaan...

godmorgon sweeties! 
eeehm vakna precis & just dricker jag kaaffeee muuums ! :) (a)
ehm ska fixa mej åså å försöka tvinga mej t skolan känner jag,
måste dit nu detta funkar ju inte..
men iaf senså ska ja låta mina ögonbryn växa ut så får karla fixa dom ! :)
jag har fuckat upp dom igen och jag pallar fan inte måla dom varje dag det funkar ju inte...
tänk nu i sommar asså nej! jag ska fixa dom så lsipper jag måla dom!  :)
eller karla ska fixa dom men men :) har skiiiit ont i halsen inte alls kul faktiskt,
tror marie har smittat mej med något konstigt hon har ju alltid något jävla halsproblem så ah.. :(
senså efter skolan så får ja se va som händer, jag känner att jag har lovat väldigt många å träffas idag så jag får lösa dehär! ;)
men aja pusspuss ja uppdaterar mer sen ! :)



jag å marie sastar på rooosa shorst iår ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0