naken bilder right? hahah

så jävla kul..
ni trodde på riktigt att jag skulle lägga ut naken bilder på bloggen eller internet över huvud taget ! :)
neeeeej ! så dum är jag faan inte ! ;)
men statistik gick upp iaf ;) hahah naaajs..
iaf idag har jag varit med marrebarre så träffa vi emil, har varit jätte elak mot henne men hon vet att jag älskar henne ändåå !
och jag vet att hon älskar mej meeed (aaa)
hahaha ajaaa... ska duscha nu sen lägga mej i min goooa säng ! :D
senså imorn blire skola å sova hos marie min älskade bästavän!
ska sova hos henne hela helgen typ som alltid (a)
så yeeees !
men vi hörs pusspuss!


så yaaaaao !


Kommentarer
Postat av: Manii

Hur mycket poäng fick du i höstas? Asså betygen och det

2012-03-29 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0