nu ska ja skriva här för ja tycker synd om mej själv buhu.. fuck heller.

neee ja bloggar för ja känner för det,
inte för ja tycker synd om mej själv, inte för att få uppmärksamhet utan för ja känner för det!
alla lever olika och alla har sina egna problem!
alla har något tung som man bär på i sin ryggsäck som har hänt i det förflutna,
men mitt tar dock aldrig slut känns det som,
neee... soc kommer bli indragen igen för fucking ingenting och ja menar det , det är för ingenting jag sköter mej bra nu skillnad från småsaker som tex som skolan å skit  men neee då ska det bli världens jävla grej å ba "nämen jag klarar inte av och ta hand om dej johanna vi måste ha hjälp" nej mamma du måste ha hjälp inte jag utan du & och pappa, men mamma ringde ju dock själv, tack så mycke mamma tack.
iaf idag har jag rökt på & suttit på emo-trappan :)
hahah nejnej! nämen idag så har ja varit med johanna & marie,
så va vi på gården :)
senså drog vi hem så har ja duschat & vart inne på datorn,
roligt liv jaaao man..
aja ska sova nu godnatt pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0