saknaden är stor.. jag längtar efter lyckan.

försöker få upp marie det går åt helvetäääää!
iaf ska pissa senså ska ja väcka marie så ska vi ta en cigg :)
eeeehm... igår va jag medmin syster typ kl tolv, vi drog hem t henne käääkade åååå va gott!
drack cola å rökte å satt ute på balkongen, det va ju så jävla naaajs väder igår,
jag satt ju förfan i trosor & min tröja bara å jaaa jag fick färg ! ;)
kungliiiigt! iaf , ehm senså kom tatiana så skulle nathalie jobba så drog vi t stan så träffade jag jimi & felix :)
va jag med dom en stund senså kom lollo in i bilden så drog snubbarna en stund efter det :)
så kom marie senare så seg som hon alltid är men jag älskar henne ändååå!
iaf så dorg vi hem t mej så kom min moster å träffade jag henne saknaaat dej zara !
iaf så va vi hemam hos mej och kolla på kortfilmen av trassel och så kolla vi på "förtrollad"
såna disney filmer om ni undrar :) senså drog vi t stan så träffa vi noel , å det va inte igår man träffade honom sist ! :)
saknad pojk säger jag bara ! :D
eeeeehm senså dorg vi hem för han skulle hem så gick ja å la mej typ vid 12-1 hahah (a)
iaf idag så vet jag inte, vi ska ut ikväll iaf :)
uppdateringar kommer sen ! :)
bbbtw måste sluta äta så jävla mycke nu asså...
börjar ju förfan gå upp igen känns det som, marie om du läser detta slå mej inte !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0