vill bara sova inget jävla gå upp typ halv sju..

godmorgon!
ja jag vakna precis, hämtade kaffe satte på datorn,
gick in på tuben , så som mina dagar alltid startar med kaffet ! :D
iaf, ska klä på mej, senså ska jag sminka mej å gå t skolan eller ta bussen då ! :)
idag måste ja också t skolan men då är det bra när hela familjen är hemma t typ 10-11
å så kommer dom fatta att om man stannar hemma för länge så kommer man inte orka gå t skolan till slut :O
iaf igår så va jag med lollo :)
vi drog hem t mej käka pizza & hämtade pengarna :) drack kaffe osv osv :)
senså drog vi t stan så köpte ja nyaaa underkläder & nya jeans jätte glaaad !
så träffade vi daniello i stan fast av en sluuump tväär längesen man träffa den gossen ! :D
senså drog vi t kärra så kom marie typ 10 över åtta :)
seeeeg cheeeeey ! :O
men uppdaterar mer sen pusspuss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0