gooodmorgon!

godmorgon, söndag idag awesome va? fyfan as segt helgen har ju ändå gått as fort.., har inte uppdaterat så mycke nu under det senaste men finns inte så mycke att uppdatera om,
jo i fredags va det faktiskt as kul hahah ja dog av skratt när alla jävla människor sprang och ramlade såg hur dumt ut som helst..
men men, dom senaste dagarna har jag varit med martina, träffade älsklingen igår och i förrigår,
asså herregud va jag har saknat min bebbo det är helt sjuukt!
iaf ehm igår så va ja och martina i bergsjön med några kompisar, så chillade vi osv :) as chill ändå :)
senså idag vet ja inte va vi ska göra, jo vi ska åka t en affär och testa jackor så ska ja äntligen få min efterlängtade canada goose jacka röd lång som jag har velat ha i typ 3 år :O
as glad ! :D iaf senså vet ja faktiskt inte va som händer,
jo mitt comviq har gått ut igen trodde jag men ne, mina gratis sms har bara tagit slut så kan inte smsa alls det fkn stör mej för jag får inte tag på någon.. ska ladda på mobilen på tisdag,
men uppdateringar kommer  pusspuss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0