Marry meeee?...

desperat fråga om ni frågar mej,
haha :) skojskoj och grattis!
ehm jag har precis fixat mej, ska gå till skuuulan, skoj va? ne..
senså imorn är det sista dagen fyfan tamam ju!
senså ska ja träffa martina idag efter skolan, och imorn ska ja träffa älsklingen!
fyfan vad jag har saknat honom! det är helt sjukt galet jag skojar INTE!
men men, sen lördag vet jag inte, inte söndag heller,
sen nästa vecka ska ja troligen tatuera mej , och så ska ja köpa en ny mobil,,
vill ha en ganska emkel och inte så avencerad för jag klarar inte av det,
ehm folk undrar va jag ska tatuera , och det får ni se :) det ska bli en text iaf,
och jag ärr 100% säker på att jag kommer bli as nööjd och att min mamma kommer döda mej,
haha men ha det bra puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0