min hemstad.

godmorgon!
rubriken säger rätt mycke, här har jag bott sen jag va hur liten som helst, det är här jag är uppväxt det är här jag ska stanna,
har inte bloggat så mycke nu under det senaste men det är för jag typ alltid är så jävla sur jag vet inte varför, mina humörsväningar är fan inte roliga alls förstår inte hur pappa och martina står ut med mej, speciellt inte ludde haha!
eller martina ! :O oouuuff om ja va dom jag hade skjutit mej för längesen haha men mina bebbooos är dom!
ehm jag håller på att fixa mej och sååånt, lyssnar på goaste låtar osv :)
väntar på att maten ska bli klar också är as hungrig!
kunde fan inte sova inatt heller.. tänkte för mycke osv :/ as segt,
senså igår så hände det lite saker, så man börjar noja lite över annat skit,
och ah, idag ska ja träffa martina efter hon har slutat så ska vi åka och kolla på jackor :)
senså vet ja inte, ska försöka få tag på min bebbe också så ja kanske kan få träffa han..
rätt längesen nu faktiskt..
köpte nya kläder igår också, ena tröjan sitter åt helvete på mej, men den är as fin så ska behålla den ändå haha!
den andra är ja för tjock för men ska ändå ha den i sommar ändå så ja får se till att bli smalare tills dess :)
ni får en go låt och en bild! pusspuss uppdateringar kommer när jag orkar och känner för det,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0