skulle skulle stannat och chansat även fast jag inte kuned andas.

godmorgon även fast kl snart är 3,
kom precis in har varit ute och druckit kaffe och tagit morgonciggen med martina,
pratade om allt mellan himmel och jord, och helt ärligt jag vet inte vad jag ska göra längre,
Det känns bra men ändå så jävla fel.
Idag ska vi träffa björn och petar tror jag haha :) får se om dom hör av sig annars kan vi träffa annat folk :)
kan ju alltid träffa adaaaam :)
lyssnar på musik just nu ska snart göra latte, sovit så jävla gott inatt va!
somna typ 3, vaknade 12 sen somna om till 1 skojar inte det va det bästa ! tanke på inatt vet ja inte va det va med mej, allting bara kom typ. men men det löser la sig förr eller senare, som jag skrev inatt jag tror att allting kommer bli bra, men måste bara hoppas och se framåt,
ehm igår va jag med martina, vi gjorde inte så mycke va i stan träffade några, sen dorg vi t donken sen mot hisingen och flummade sönder.. haha jag orkar inte, igår vi verkade helt tappade det va helt sjukt..
bruden får mej alltid att le i alla väder, regn , snö, sol hon gör mej lycklig,
skulle egentligen träffat Daniel igår men han kunde inte för att det dök upp lite saker åså..
är as taggad  tills tisdag, ska tatuera mej sen köpa ny mobil och nya skoooor :D
hoppas allt är bättre.. men uppdateringar kommer.
ni kommer få en låt och en bild pusspuss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0