jag har fallit så hårt så det är helt sjukt..

gooo lördag kväll ändå haha!
träffade martina vid 8 så drog vi in t stan och skulle träffa noel och adde,
så träffade vi daniel.. saknat min älskling så otroligt mycke så det är helt sjukt..
visst jag va världens bitter fitta mot honom.. men jag missuppfatta en sak,
men när jag skulle säga hejdå.. han kramade mej så hårt va och hans kyssar, fkn döda mej!
så underbar kille och har saknat min bebbo jääätte mycke ! :(
sen  träffade vi noel och adde, i slut ändan blev allting kaos .. bokstavligt ALLT blev kaos..
adde va så jävla full så det va helt sjuuukt! noel va allmänt arg på adde så där kaosade det sig igen,
så drov vi in t stan och drog t donken, käkade drack latte och sååå :)
sen efter en låång stund drog vi hem, ska sätta  på en film och älska livet.. :)
är så jävla glad idag det är helt sjukt, tror det är för ja träffade min bebbe föruut haha :) 5 min med honom jag svär det gör hela min dag !
uppdateringar kommer puusss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0